sâmbătă, 26 decembrie 2009

Ti-am spus adio, inger drag


angel

Astazi umanitatea si-a luat ramas bun de la un om extraordinar, astazi Mesota si intreg Invatamantul a pierdut un profesor exceptional, dedicat in intregime  profesiei sale.
Astazi am plans o persoana draga...si simt o durere profunda in suflet...si mi-e dor...

Dimineata cand m-am trezit dupa o noapte agitata si putine ore de somn...imi doream sa fie totul un vis urat..insa nu a fost asa. Ma simteam ciudat si parca aveam un mare gol..insa am incercat sa ma adun pentru a fi acolo ..pentru ultima data. O vedeam si inca o vad in fiecare coltisor...si imi rasuna vocea dansei..
Am inghetat de frig pana am intrat in biserica, insa nu mai conteaza.
Cand au dus-o in biserica si am vazut-o de la departare atat de palida..am inceput sa plang...pentru ca realizam ca nu am sa o mai vad niciodata.Cata suferinta cred ca exista si in sufletul mamei si al fratelui sau...saptamana trecuta l-au inmormantat pe tata si acum pe dansa..cata nenorocire!
Slujba a fost cam rece...as fi dorit o mai multa implicare din partea preotului..Pe tot parcursul ei aveam o stare de plans, insa lacrimile parca imi secasera.
La sfarsit cine dorea putea merge sa o vada..mi-a fost frica insa am luat o fata pe care o cunosc de mana si am strans-o tare..si am mers.
Boala asta cruda a schimbat-o total..parca nu era cea pe care o cunosteam, era palida, vanata, ingrozitor de slaba si ii dadeai 80 ani daca nu o cunosteai..Avea ceva albastru pe cap si era imbracata in albastru..cred ca era culoarea preferata, pentru ca mereu venea in albastru la scoala..si era radianta..si ochii dansei erau albastrii. Acum imi merg imaginea asta de azi si cea pe care o stiam eu  in cap..si nu se mai opresc..
Dupa ce am vazut imaginea aceea..am izbucnit in plans si tremuram ..parca nu mai puteam controla nimic..si la un moment dat simteam ca o sa lesin. Inca nu realizez ca nu mai e..nu vreau sa accept ca nu mai e!
Timpul a fost ciudat...era atat de senin- ca si firea dansei...si batea vantul cu atata intensitate..si-a dorit sa traiasca..insa soarta a fost mult prea cruda!


Tin minte ca imi spunea ca am o intuitie grozava si ca nu a mai vazut asa ceva..si ca trebuie sa o ascult mai des. Ciudat este faptul ca pe 12 iunie, la banchet..de fiecare data cand o vedeam langa mine..o imbratisam..nu stiu dar asa simteam nevoia..nu am stiut atunci ca vor fi ultimele imbratisari! Am stablit sa mergem in vizita cat de des putem..sa ne vedem.....povesteam cateodata despre intalnirea de 10 ani si ce o sa fie atunci...despre slabiciunile noastre si ne dadea mereu cate un sfat intelept. Ne amuzam copios uneori..si dansa radea cu asa mare pofta ca mai ca ii dadeau lacrimile..nu o sa uit niciodata asta.

Ultima oara cand am vazut-o a fost inainte de bacalaureat...cand ne-am despartit voioase...si mi-a spus"See you"....nu am stiut atunci ca urma sa o pierdem.
"See you, teacher" but ...in heaven:(
Desi ma doare....stiu ca acolo este bine..si ca nu mai exista durere si framantare.
Cred ca si  in cer este criza..si Dumnezeu a fost nevoit sa o cheme....prea devreme insa.
A daruit atat de mult si am iubit-o mult pentru felul dansei de a fi. Acum...si-a incheiat misiunea pe pamant..insa vor ramane rezultatele muncii ei..si amintirea ei va trai vesnic in inimile noastre.


O voi purta pana la sfarsit in inima mea, pe acea doamna  Angela Condrovici care a intrat in clasa a 9-a in clasa..si in acelasi timp in viata si sufletul meu, pe acea fiinta frumoasa si sufletista..si blanda, care se daruia cu pasiune misiunii ei..si care ne inveselea ziua cu zambetul acela molipsitor.
Nu voi uita orele de engleza, la care mergeam cu mare drag.

                                                                       12 iunie 2009



-ceea ce a completat in albumul de sfarsit de an - scria atat de frumos..ceea ce ii reliefa fizicul si sufletul.
Era un om extraordinar de inteligent..avea o multime de carti acasa,.chiar ii spuneam ca ar putea face biblioteca

" we are touched by angels" scria.."they bring peace and healing"- si dansa a adus zambet si culoare in viata noastra.

Sper ca iti este bine inger drag acolo, lumineaza-ne in continuare...
Nu te vom uita niciodata, ne lipsesti!


4 comentarii:

Alexandru Silviu Goga spunea...

We are touched by angels...

Andra Dan spunea...

Nu a fost profesoara mea, insa am dat atestatul cu ea si m-a felicitat mereu cand am cantat la scoala. A fost,este si va fi mereu un Om Minunat.
Stiu ca nu vei uita niciodata ce ai vazut si ce ai simtit azi; este imposibil. Este marcant, si este ca sa ne dam seama ca trebuie sa pretuim fiecare clipa cu cei de langa noi.
Nu am putut veni...din egoismul de a nu ramane cateva luni intr-un soc din care sa nu ma mai pot trezi, aducandu-mi aminte de anul trecut si de inmormantarea tatei. Iarta-ma. As fi vrut sa fiu acolo pentru tine.
Acum in sfarsit invata si tata..engleza.
Sa dormi, copil drag, ca sa "see you" si maine, si in fiecare zi.

Fleur du May spunea...

She was an angel, as her name said..

Fleur du May spunea...

Dear,
nu-i nimic ca nu ai fost acolo...ceea ce simt acum e ingrozitor de dureros..si te inteleg.
Si ai dreptate, viata este scurta si trebuie sa pretuim momentele impreuna cu cei dragi..uite ca apoi nu le mai putem spune cat de mult ii pretuim.
Sper sa fiu bine si sa nu ma imbolnavesc...