vineri, 18 decembrie 2009

Colind pentru tata

6 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte faina melodia

Fleur du May spunea...

Multumesc pentru apreciere si ma bucur ca iti place.
Mi se pare un colind special.
Multumesc pentru vizita si te mai astept cu drag si alta data:)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superbă melodia scumpa mea..
Să ai o vacanţă minunată
şi Moş Crăciu să-ţi aducă tot
ce îţi doreşti!
Weekend minunat!
Te puup!

CARMENS Carmen-Elena Serban spunea...

superba piesa,imi place,iubesc de fapt tot ce tine de ANGELA SIMILEA,e idolul meu de-o viata!Angela a fost azi noapte in direct la RRA-emis.mea favorita PSIHOLOGUL MUZICAL-ANDREI PARTOS,...,a vorbitsi de acest colind ,ca -l stie de la tatal ei si uite ,datorita dragului Ovidiu Komornyik,ne putem bucura de o bijuterie muzicala!!!

te pup,.SARBATORI DE VIS!!!

Fleur du May spunea...

Carmens,
multumesc tare mult de vizita, te astept cu drag si alta data.
Si eu o admir mult pe doamna Angela, bunica imi tot povestea de dansa si o vedeam si des la televizor si imi era draga.
Am vazut emisiunea "Geniali" cu dansa si am aflat de existenta albumului "Lumea mea" si l-am achizitionat si il ascult cu mare drag.
Colindul acesta l-am descoperit ieri si mi-a placut mult, de ieri il tot fredonez...parca s-a impregnat in fiinta mea.

Sarbatori de poveste alaturi de cei dragi si multumesc inca o data pentru vizita:)

Fleur du May spunea...

Elena,
ma bucur ca va place melodia, e chiar speciala.
Imi doresc ca Mosul sa imi aduca liniste:)
Va imbratisez cu drag!