vineri, 18 decembrie 2009

Ruga



Doamne,
imi plec capul si cad in genunchi inaintea Ta si cu umilinta te rog sa faci o minune acum de  Craciun pentru doua persoane dragi mie, care sufera si sunt incercate de o boala mult prea cruda-cancer.
Vindeca tu Doamne trupurile si sufletele lor si readu seninatatea pe chipurile lor indurerate.
Primeste-le sub aripa ta protectoare si vegheaza asupra lor.

De Craciun imi doresc sa le vad vindecate, imi doresc ca familia mea sa aiba pace si sanatate si  sa imi gasesc linistea.
Doamne, fa ca fiecare om sa aiba un acoperis deasupra capului, o masa calduta si buna, iubire sincera si lumina in suflet.
Schimba rautatea in bunatate, falsitatea in sinceritate, durerea in bucurie, tristetea in zambet, inima intunecata in inima curata.
De Craciun sa se coboare Sfanta lumina si sa ne faca mai buni...
Multumesc Doamne ca ma asculti.




















Versuri:

Din dorul de-a trai,
Se nasc si cresc copii.
Sunt frumosi ca iubirea.
Ce clopote bat in al timpului regat,
Cand pamantul se acopera cu flori, sarbatori?
Traiesc si sper si iubesc.

Cred in minuni si-n oameni buni,
Cred ca lumea e leagan pentru noi toti.
Nu ai moarte cand duci un dor mai departe.

Ce inger l-a atins, pe-acel om invins
Si l-a-nvatat sa rada si sa spere?
De dorul nu stiu cui, spre bolta cerului,
Zboara vesnic pasari libere ca norii.
Traiesc si sper si iubesc.

Doar traind mai inveti ca sub cer si nameti
Natura are mii de vieti.

Acestea sunt minuni, voi oameni buni.
Cred  ca lumea e leagan viu si etern,
Dor de viata.
Cand vad natura renascand,
Cred in minuni si-n oameni buni,
Cred ca lumea e leagan pentru noi toti.
Nu ai moarte cand duci un dor mai departe.

7 comentarii:

Miriam spunea...

Draga mea, zic şi eu Amin! la rugăciunea ta. Cred că Domnul o ascultă...te-i rugat acu atâta sinceritate şu durere!...

Versurile cântecului Angelei Similea sunt superbe!

Fleur du May spunea...

Multumesc pentru comentariu Doamna Mariana.
Sa ne dea Dumnezeu putere sa trecem peste toate.
Sa aveti o zi luminoasa!

Fleur du May spunea...

P.S Intr-adevar versurile cantecului interpretat de Angela Similea sunt foarte frumoase.
Imi place cantecelul mult si de aceea m-am gandit ca se potriveste cu situatia.

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Draga mea, inteleg durerea pe care o simti vazand persoane apropiate suferind. Tatal meu s-a stins anul trecut din cauza acestei boli. Iti doresc din tot sufletul ca bunul Dumnezeu sa iti asculte ruga si sarbatorile sa va gaseasca impreuna cu bine pe tine si cei dragi.

Fleur du May spunea...

Anielle, iti multumesc din suflet pentru urare si imi pare tare rau ca ai trecut prin momente cumplite.Cred ca tatal tau te vegheaza de acolo de sus si te ocroteste.
Sa ai parte si tu numai de zile luminate.
Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Ma alatur rugaciunii tale si-L rog pe Isus sa aduca vindecare.El poate!Ai incredere in EL.TOT CE VEI CERE CU CREDINTA VEI PRIMI!IMBRATISARI SINCERE!

Alexandru Silviu Goga spunea...

Superba Rugaciune! I know the feeling. My dad had cancer too...i am still scared!