marți, 1 decembrie 2009

Ce zi!!!




1 decembrie..ziua  noastra...prilej de sarbatoare..nu si pentru mine.
Sper ca in anul ce urmeaza sa avem parte de vremuri mai bune..sper ca sarmana patrie sa nu mai indure atat de mult indiferenta unora si rautatea altora.
M-am trezit si eu pe la 10..binedispusa, am ascultat muzica..apoi m-am pus pe redactat proiectul de la Dreptul Afacerilor..care parea interminabil.Am pus muzica pe fundal, of of cu muzica totul devine mai usor;))
Si a trecut ziua..a venit seara..am rontait niste bomboane de menta..si scriam si scriam, framantata, stresata....pana ce vad un mesaj ca saptamana asta nu facem Dreptul afacerilor deloc, dl profesor fiind bolnav. Ii doresc sanatate..
Si uite ca mai am de indurat inca o saptamana pana prezint..intai sa reusesc sa finalizez proiectul.
Cat de imprevizibil este totul in ultima vreme...
In fine, noi sa fim sanatosi..ca restul se face:D

5 comentarii:

Tasha spunea...

N-AI SARBATORIT din plin...pacat!

Fleur du May spunea...

eii..nu am sarbatorit..da am simtit romaneste in suflet:D

Fleur du May spunea...

am vrut sa zic dar..nu da, mi-e cam foame:))

Andra Dan spunea...

Imi aduc aminte ce frumos era in liceu de 1 decembrie, cantam cu corul, era festivitate, vorbea dl Bodea mereu desrpe popor... chiar simteam ca sunt romanca. Acum... mai mult am facut haz de necaz despre alegeri...

Fleur du May spunea...

Da...era tare frumos! domnul Bodea se intindea....:D
Si ce frumos era sa ascult corul..si mai prindeam si eu cate o melodie, doua, hihi.
Multumesc pentru comment:)