joi, 10 decembrie 2009

Spirit de sarbatori




Vineri am fost in oras..la o ciocolata calda..vaaai ce buna a fost!!! Si m-a cuprins asa o melancolie vazand totul impodobit, magazine pline cu obiecte speciale pentru Craciun, oameni stand la cozi prin ele...colinde.
Azi am fost iar cu treaba..si niste fete vesele au trecut pe langa mine si cantau "Feliz Navidad"..si iar m-a apucat nostalgia.
Nu stiu ce s-a intamplat insa de cand am crescut, Craciunul nu mai e la fel, parca nu il mai simt cum o faceam si nu ma mai bucur ca inainte.Cand eram mica era nebuniee cand venea Craciunul, topaiam ca vine mosul, gustam bunatatile facute de mama sau bunica..inca simt mirosul de scortisoara....mergeam sa colind cu vecina..si mai veneam seara, plina de voiosie si cu ceva banuti in saculet.Aveam un colind care ne placea si il cantam pe acela des..mai cantam si altele,evident, dar acela ne placea noua.Si cum impodobeam bradul....un adevarat spectacol.
Altfel simteam atunci....in ultimii ani parca a fost bucurie insa nu deplinda..parca ceva o umbreste...
Ma bucur ca am avut zilele astea sentimentul asta de dor ..dor de Craciun...de colinde...de minuni...
Iubesc Craciunul!

2 comentarii:

Andra Dan spunea...

Si eu ma simt la fel in ultimii ani, nu mai e bucuria aceea... insa cred ca in timp vor veni alte lucruri care sa o inlocuiasca cu un alt fel de bucurie. Sa vedem... :D

Fleur du May spunea...

Om trai si om vedea...:D