luni, 28 decembrie 2009

Banul-"zeul la care se inchina toti"




Societatea in care traim este una materialista si avara.
Oamenii nu se multumesc cu mult...vor sa aiba si mai mult....
Nu spun ca nu ar trebui sa ne intereseze asta..nu..banii sunt esentiali pentru a ne asigura un trai decent, pentru a ne putea cumpara medicamente in cazul in care avem probleme de sanatate, pentru a ne indeplini unele vise.
Insa...NU cumpara sanatate si nici viata...si nu inseamna ca aduc neaparat fericirea.
Cunosc oameni care nu au mult si se descurca cum pot..insa sunt fericiti ca sunt sanatosi si impreuna...pe de alta parte cunosc oameni care au mult..si tot se plang..si se zgarcesc si pt 1 leu.
Vad oameni care sunt gata sa se calce in picioare..sau sa ucida pentru bani..fratii intre ei se urasc pentru avere sau pentru o bucata de pamant...la ce bun??? oricum cand plecam..nu luam nimic cu noi..
Strangeti bogatii in cer si nu pe pamant imi rasuna in minte...si i se alatura:" Omul sa fie multumit cu saracia sa caci daca e asa nu bogatia ci linistea colibei tale te face fericit".
Lumea se duce de rapa..
Din tristul eveniment care a avut loc am invatat ca trebuie sa avem mare grija de noi si de cei dragi..si imi propun sa lupt cinstit in viata, chiar daca nu o sa am mult..si sa incerc sa ating fericirea..si cel mai important..sa fiu sanatoasa.Viata este prea scurta pentru a ne pierde timpul vanand lucruri pe care le credem comori..adevaratele comori se afla in inima noastra.

10 comentarii:

kis spunea...

O postare foarte bogata acum cand privim in urma la anul ce se scurge,
oare ramanem cu ceva?

Andra Dan spunea...

Cei mai zgarciti sunt aia inavutiti. Si cei care au facut avere pe munca altora. Bizar, dar adevarat, inuman, si totusi, la baza multori lucruri omenesti. Si mie mi-e sila de bani, in cantitati mari. Nu as vrea sa fiu niciodata bogata. Am vazut multi oameni care si-au modificat toata personalitatea si viata de la bani, si nu in bine. Of. Si eu am invatat multe anul asta. Probabil pt ca abia acum am reusit sa reflectez cu adevarat dupa anul trecut...

CARMENS Carmen-Elena Serban spunea...

foarte adevarat,
Adevaratele comori se afla in inimile noastre!!

te pup,sa ai un An Nou plin de fericire si impliniri!!
LA MULTI ANI!

Ana Gabriela spunea...

era o vorba...Mai Binele este vrajmasul Binelui...dar lumea pare s-o ocoleasca...acest proverb sau zicala se potriveste aici...in sensul ca trebuie sa ne multumim cu cat avem si nu sa cartim tot timpul si sa murim inecati in bani...tocmai azi am ascultat o mica povestire, poate reala sau nu, habar nu am dar era vorba despre un om care de tanar a jucat la loterie si la batranete in sfarsit a castigat...dar saracul cand l-au intrebat ce va face cu banii, a raspuns ca degeaba i-a castigat acum la batranete...cel mult o sa faca un wc...:))

ARIPI DE FLUTURE spunea...

din ce in ce mai materialista, ar face orice pentru bani: s-ar dezbraca, s-ar face de ras, ar munci pana ar cadea de epuizare. e pacat ca isi dau seama prea tarziu ca nu acestia conteaza asa de mult

Fleur du May spunea...

KIS,
material, nu ramanem cu nimic..dar spiritual, plecam cu pacea in suflet, in cazul in care am reusit sa ne ducem misiunea pe Pamant si am facut lucruri bune in viata..zic eu..

Fleur du May spunea...

Ai mare dreptate dear...
Unii cand "dau" de bani devin aroganti si se schimba chiar total.

Fleur du May spunea...

CarmenS,
la multi ani si tie si te mai astept:D

Fleur du May spunea...

raza de soare,
simpatica istorisirea..si adevarate vorbele tale:D

Fleur du May spunea...

Aripi de fluture,
mare adevar in vorbele tale draga mea...