luni, 21 decembrie 2009

S-a stins actrita Brittany Murphy



Am vazut din intamplare stirea si am fost socata.....s-a dus..si atat de tanara, la numai 32 de ani. Din stirile vehiculate se pare ca s-a prabusit in baie, inca se investigheaza cauza(probabil vreaun atac de cord..)
Imi placeau filmele cu ea..In "Happy Feet" a fost Gloria...
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!
Intamplari de genul ne fac sa ne gandim ca viata este imprevizibila..ne face sa ne dorim sa traim clipele cu intensitate, cat mai putem.....nu se stie ce sa va intampla peste un minut, peste o zi..o luna, un an....

4 comentarii:

José Ramón spunea...

Creativitatea şi imaginaţia de la imagini ale Jose Ramon Merry Christmas

Fleur du May spunea...

Hola Jose Ramon, puedes escribir en Espanol si quieres.Se hablarlo:)

Andra Dan spunea...

Ma crezi ca nu stiam de eveniment? :( o doamne era tare faina actrita asta eu cu placere o urmaream... dar se pare ca a vrut si Cel de sus sa rada putin la niste filme bune...

Fleur du May spunea...

Dear..eu am fost socata cand am vazut stirea..nu mai puteam sa ma ridic de pe scaun..