marți, 8 decembrie 2009

Si premiul se acorda.....




Am primit acest premiu de la minunata Elena(http://elenax2009.blogspot.com/).
Multumesc tare mult, nu stiu daca il merit, insa va multumesc pentru gest.
Il dau mai departe unor oameni care isi astern gandurile -comori, pentru ca numele e "blog de oro" ma gandesc la gandurile lor profunde ca fiind pretioase.

Premiul merge la.....(suna a Oscar nu?:))):

Elena (ce conteaza ca se duce la expeditor...blogul dvs se incadreaza in ce am scris mai sus)

Danube Daughter

Anielle

Corinne

Tasha

Doamna Elena Marin Alexe, vechea mea prietena:D si prima..de cand sunt pe blogger:D

OperaOnline
..................................................................................................

Sper ca nu am uitat pe nimeni.

Si cum obisnuiesc sa fac...aditional, in semn de apreciere va ofer...


3 comentarii:

Andra Dan spunea...

M-ai innebunit :D Multumesc frumos !

Tasha spunea...

Multumesc mult!!!!esti grozava---chiar asa vorba ta, acum in ajun de sarbatori ploua cu premii...

Fleur du May spunea...

Din toata inima, Doamna Tasha, imi sunteti tare draga, desi va cunosc de putin tp.
Premiu meritat.
Va imbratisez cu drag!