joi, 3 decembrie 2009

Suflet pierdut




      Versuri:

Ti-am povestit candva?
Ca l-am iubit prea mult ca sa-mi treaca!!
Sa iert., sa uit ca m-am trezit..
Un simplu trandafir strivit..
Sub pasii celui care pleaca.

Ti-am povestit de ea?
Era o fata mult prea frumoasa!!!!
Ce gust avea..
Ce ochi avea..
Privirea ei mai obseda,
Imi lumina intreaga casa.

Suflet pierdut...
Te chem la mine
Ramai aici macar o zi sa stau cu tine!!
In visul meu ai aparut..
Sa-mi dai caldura ce-am pierdut..
Poate-ntr-o zi!!!!
Vom regasi..
Dragostea...

In jocul dragostei
Tradeaza primul cel ce se teme.
Dar toti ranim pe cineva,
Si vorbele ce-ar ajuta
Vin prea tarziu sau prea devreme.

Suflet pierdut...

Iubirea ne va da o noua sansa!!!
Si timpul ne va da o noua zi!!!!!!


Suflet pierdut..
Te chem la mine
Ramai aici macar o zi sa stau cu tine!!
In visul meu ai aparut..
Sa-mi dai caldura ce-am pierdut..
Poate-ntr-o zi
Vom regasi..
Dragostea.....

4 comentarii:

Andra Dan spunea...

Cand am auzit melodia asta prima data eram in clasa a 10-a, am adorat-o instant!!!

Fleur du May spunea...

:D e f frumoasa:D

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superbă melodie...
Mi-ai luat-o înainte cu melodia
(glumesc)şi mie îmi place mult
Angela Similea..
Mulţumesc de vizită..
Un weekend de vis scumpo!
Te puup!

Fleur du May spunea...

hihi...
Si mie imi place Doamna Angela, de mititica;))
Imi face placere sa va "vizitez".
Sa aveti un weekend minunat!