miercuri, 30 decembrie 2009

Menirea mea



Acum ca intram intr-un an nou...incerc sa reflectez asupra anului ce a trecut si nu il vad foarte colorat.
Au fost si momente frumoase..insa mai multa tristete...

In ultima vreme am inceput sa ma intreb care e rostul meu pe pamant...fiecare om are unul.Fericiti sunt aceia care stiu care e calea pe care vor sa o urmeze. Eu nu sunt sigura..de altfel niciodata nu am fost. In mintea mea este haos...si apar multe cai..intersectii..si nu stiu pe care sa o urmez.

Cu toate acestea stiu ca imi place sa ajut oamenii, sa ii fac sa zambeasca.
Asa ca ma gandesc sa imi fac eu un rost....pentru a distruge haosul asta.Si ma gandesc sa ii ajut pe oameni si pe mine, prin muzica.Da...poate ca in cele din urma asta e menirea mea...sa ii fac pe oameni sa creada in puterea muzicii. Medicina ne vindeca trupul..insa si sufletul trebuie vindecat....si incerc sa fac asta prin muzica...



Sa incerc sa ii fac pe oameni sa inteleaga cat de frumoasa poate fi opera.Trebuie doar sa ne deschidem  toate simturile si sa o primim in fiinta noastra.
Opera este complexa...si intensa..si te transporta in stari profunde...trebuie doar sa iti deschizi inima..


Pe langa toate acestea...pe viitor as vrea sa ma implic in voluntariat...si sa ii informez pe oameni cu privire la prevenirea unor boli -cum ar fi cancerul. Si as mai vrea eu sa fac multe..Dumnezeu sa imi dea putere si sanatate..sa le realizez pe toate...

12 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Fie ca gandurile tale sa se implinesca! Dumnezeu sa te binecuvinteze.Te imbratisez!

Andra Dan spunea...

Ia-ma si pe mine cu tine daca gasesti ceva de genul asta...cu cancer...

kis spunea...

La multi ani, si-o vesnicie cu Hristos!

Fleur du May spunea...

Dear,
sper sa existe asa ceva..si daca nu e...o sa incerc sa informez lumea pe cont propriu..vad eu ce inventez.
Chestia cu voluntariatul o am mai demult in cap, trebuie doar sa imi fac timp pentru ea...

Fleur du May spunea...

Doamna Elena,
sa dea Dumnezeu..
Va imbratisez si eu cu mare drag!

Fleur du May spunea...

Kis,
multumesc frumos pentru urare.
Sa aveti si dv parte de un an bun..plin de bucurie si sanatate!

Tafnat_Paeneah spunea...

Priviti anul care a trecut cu sufletul unul om intelept si noul an cu ochi limpezi de copil reflectand uimirea si credinta. Sperand sa ne considerati un prieten al dvs. indraznim sa va trimitem gandul nostru protector ca noul an sa va aduca dragostea, armonia, stralucirea si lumina pe care le meritati din plin. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi si La multi Ani !

Miriam spunea...

,,A mai trecut un an"...FleurduMay, te aşteaptă aici un dar de suflet şi o urare caldă, din toată inima!
Dacă îţi place, ia darul şi dăruieşte-l tuturor apropiaţilor inimii tale! La mulţi ani!

Fleur du May spunea...

Vyky,
va multumesc pentru urare.

Fleur du May spunea...

Doamna Mariana,
multumesc din suflet.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multa bafta in tot ceea ce iti propui draga mea. si eu uneori sunt derutata, important e sa nu iti pierzi credinta s speranta.te pupic

Ana Gabriela spunea...

e minunat ca si atunci cand nu gasesti o stea stii ca e acolo, asa cum atunci cand cauti un ideal si nu-l afli nicaieri stii totusi ca e ascuns undeva intr-un coltisor, chiar in inima ta...si nu-l mai cauti il lasi sa iasa singur sa exploreze lumea sa infloreasca grandios in iubirea pt semeni...sa devina ceva mai presus de un vis...