miercuri, 23 decembrie 2009

Recomandari



Acum in prag de Ajun de Craciun ...ascultam colinde..mici  minuni care ne vestesc ca s-a nascut Mantuitorul.
In orice limba ar fi, ele ne aduc o raza de lumina in suflet si multa voiosie.
In ceea ce ma priveste, de cativa ani nu exista Craciun fara un colind interpretat de Dida Dragan si caseta de colinde interpretate de Fuego.
Asa ca m-am gandit ... daca maine este ajunul, sa va impartasesc ce imi bucura mie sarbatorile..poate va plac si voua:D


Eu am asa caseta..(exista si cd)..si in perioada Sarbatorilor..mereu o  ascult.

 
 Un cd care a iesit de curand pe piata..si pe care sper sa il pot adauga la colectia mea..deocamdata am inteles ca se gaseste numai in Bucuresti..


Si ....



                                     Dragul Bocelli cu a lui voce minunata...Ador albumul acesta.

2 comentarii:

.✿*E LENA*✿. spunea...

Fie ca sărbătoarea sfântă a Crăciunului să îţi umple casa de dragoste, lumină, fericire si linişte sufletească.
CRĂCIUN FERICIT!

Fleur du May spunea...

Multumesc Elena.
Sa aveti si dvs parte de Sarbatori de vis.