sâmbătă, 26 septembrie 2009

Sublim





Dupa cum am scris in postul anterior, nu am putut ajunge sa o vad pe Angela Gheorghiu.
Nici in Iunie si nici acum...am fost trista insa mi-a trecut.

O sa atasez aici cateva videoclipuri sa vedeti si voi ce a cantat...cat as fi vrut sa fiu si eu acolo..in fine..ma indepartez de subiect.

A avut 3 toalete diferite..doar este considerata "the most glamorous opera singer" si trebuia sa fie la inaltime.Stralucitoare ca intotdeauna.Alaturi de ea a cantat Vlad Mirita..nu sunt prea incantata de alegerea asta insa a fost ok pana la urma.

A fost intrarea libera...o ocazie foarte buna pentru aceia care isi doresc sa o vada, insa din diverse motive nu pot. Pe de o parte sunt bune asfel de evenimente insa pe de o alta parte...nu, pentru ca unii oameni barfesc sau fac galagie in timp ce omul ala da tot ce are el mai bun acolo pe scena, prefer spectacolele organizate in care spectatorii stiu de ce si pentru ce sunt acolo.

Vorba-i lunga...asa ca va las cu minunata noastra Angela Gheorghiu.

ENJOY!

MUZICA ( G.Grigoriu)...una din cele mai frumoase arii...





SIBONEY...a fost necesara o singura auditie pentru a incepe sa o ador. Frumoasa,energica,profunda...asa as descrie Siboney...evident si doamna care o interpreteaza este la fel:)





HABANERA...HABANERA...acum am in minte..."Si tu ne m'aimes pas, je t'aime."
O arie...cocheta..Doamna Angela a interpretat-o la nivelul asteptarilor mele. Bravo!
Sarm, flirt...frumusete...





"LES FILLES DE CADIX"

 Vibrating...ador feelingul ala de Espana...OLE!:)

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Si eu o admir pe Angela Gheorghiu!
Este minunata. Felicitari pentru blog, dar mi-ar placea ca citatele sa fie postate in lb. romana, pentru accesibilitate .
Noapte de vis! Te mai astept "la plimbare" cu multa placere!

elena marin-alexe spunea...

Poti sa-mi raspunzi aici la tine pe blog , caci ma intorc sa citesc raspunsul tau.
Imbratisari de la Vrancea!

Fleur du May spunea...

Bine:)

Sa aveti o zi minunata.