joi, 17 septembrie 2009

Ce ai face daca ai fi multimilionar?






Eu  i-as trimite pe ai mei intr-un tur al lumii,as ajuta-o pe bunica sa isi termine casa si i-as da o parte sa cumpere tot ce ii trebuie+ i-as oferi o vacanta linistita..sa scape de toate grijile.

As construi un adapost pentru animalele parasite si le-as lua pe toate de pe strada.

I-as ajuta pe aceia pe care acum nu ii pot ajuta prea mult..poate doar a-i alina cu o vorba buna.

As merge des pe la Opere faimoase..LA SCALA..MET..etc sa ii vad pe favoritii mei...

As construi un centru pentru cei nevoiasi si o scoala speciala pentru aceia care din motive financiare nu au cum sa isi asigure o educatie.

As construi o Opera in care toti artistii sa fie tratati cu respectul pe care il merita si ar fi pretuiti...in care s-ar juca,pe langa altele,operele mele favorite...si in plus i-as invita pe toti pe care ii admir...si as plange acolo...de emotie ca am in fata mea ceva grandios...si.....as canta si eu acolo...as da tot ce am eu mai bun....m-as lasa in voia acelor senzatii si as vibra odata cu sunetul de vioara..cu pianul...cu toata orchestra si toata incaperea..si apoi m-as prabusi ca Lucia...dar...de implinire...



O parte..s-ar duce la donatii...pentru diverse cauze...

Si in final...mi-as cumpara un pian...si poate un echipament de inregistrat....

O idee buna adusa in prim plan de un prieten..As face cumva sa se elaboreze o lege impotriva playback_ului.....

Niciun comentariu: