marți, 22 septembrie 2009

S-a implinit





Atat de mult mi-am dorit sa iasa bine....si a iesit.
Am intrat la Scoala de Arte, dupa multe peripetii. Am improvizat...si cred ca nu m-am incurcat doar pentru ca profesorul cu care studiasem si inca studiez..era acolo..in mintea mea era gandul ca trebuie sa fac bine pentru ca omul acesta a avut atata incredere in mine..incat trebuia sa raspund cumva la increderea lui..si cred ca asta m-a motivat.. a motivat subconstientul..si ...mi-a iesit bine cantecul:)
Inima mea simtea ca o sa fie bine.....a fost,a fooooooooost.

Azi sunt pentru prima oara multumita de mine,de faptul ca am reusit sa ajung pana aici.
Am incredere ca o sa se intample lucruri frumoase in sfera asta...pe viitor....eu o sa dau totul...tot ce imi sta in putinta.  Avandu-l alaturi pe dragul meu profesor, ma simt sigura si simt ca pot...si cu gandul asta voi face urmatorii pasi...timizi..dar siguri.

Multumesc sinelui ca m-a ascultat atunci cand a trebuit...si multumiri din suflet Domnului Marian Reste!!!!

Niciun comentariu: