duminică, 29 noiembrie 2009

Revedere





Am ramas in urma cu postarile referitoare la iesirile mele culturale.
 Pe 18 noiembrie am luat parte la un alt eveniment sustinut de "Casa Muresenilor" din Brasov.
V-am mai spus ca ador ideea "Recitalul de la ora 5"?:D..daca nu stiti acum;))
Intamplarea a facut ca la acest recital sa interpreteze dragul meu profesor de canto,( care se numeste Marian Reste)...care a facut echipa buna cu talentata mezzo-soprana Carmen Topciu si pianista Simona Patriche.
Eheee, de cand am vazut afisul am fost incantata, a fost un eveniment asteptat, o revedere cu oameni dragi mie, cu muzica mea draga:X
Cum mama nu a putut sa ma insoteasca, am sunat o buna prietena(she's always there:D) si am convins-o sa imi tina companie in acea frumoasa zi de miercuri.
Ne-am intalnit frumusel, am cumparat niste floricele dragute, ca simbol al admiratiei si recunostiintei si ne-am indreptat catre muzeu.
Am fost primele:)), ne-am asezat unde ne-a poftit inimioara.Cand am ajuns pianista repeta...va dati seama ca eram incantata...Claudita mea un pic uimita.
Nu mai aveam rabdare..mi se pareau atat de lungi minutele.
La ceva timp a aparut mama dansului(o doamna draguta), careia i-am facut semn sa vina sa se aseze langa mine, pentru ca mai era un loc liber acolo;)). Apoi am conspirat noi unde sa "ascundem" floricelele(avea si dansa vreo 3 buchetele), urma sa ma duc eu sa le aduc...principiul think fast,move fast:))
 Programul a fost minunat..si complex: Bellini, Wagner, Donizetti, Haydn, Mozart, Enescu.....
Gata cu vorba...a inceput!

Carmen a fost absolut minunata..parca in momentul in care canta..rasareau flori prin sala...
Apoi  a venit domnul profesor...a cantat ceva frumos in romana..un fel de omagiu codrului, (stim noi de pe la Romana legatura puternica dintre om si codru..un fel de martor al confesiunii noastre:))
A invaluit cantecul intr-un mister...i-a dat profunzime si o emotie aparte...nu stiu restul..dar eu eram in delir.Si pianul suna minunat.
Asa de mult imi place sa il aud cantand...te emotioneaza si isi duce rolul la capat si il traieste atat de intens si de frumos, ca nu ai cum nu fii coplesit.Am mai zis ca sunt fana, nu?;))
Intregul recital a fost plin de emotie, de traire..de pasiune.A fost un "delirio musical":X
Duetul de la sfarsit mai ca m-a lasat fara aer.Atat de superb a fost..pacat ca asa de scurt.
Vocile domnului profesor si a lui Carmen se potrivesc atat de bine...suna perfect impreuna..si e destul de greu sa gasesti voci care sa se potriveasca asa..uyyy dragii de ei, ca sunt asa de minunati!
Partea cea mai draguta a serii a fost cand am mers in "culise" sa ii felicitam..lume multa...veselie si voie buna...atmosfera prietenoasa. Ne-am si pozat:D;))
O seara sublima...cu oameni frumosi si talentati, cu muzica geniala care iti navaleste in suflet...cu amintiri frumoase...
O seara care va trai etern in inima mea:X
Felicitari lor, pentru ca sunt atat de talentati si ne umplu de bucurie inimile.
La cat mai multe:D







Aici puteti viziona..:D
http://www.novapress.ro/video/revedere.html

2 comentarii:

Andra Dan spunea...

Splendid draga mea !!!!!!!!!
Ma bucur de bucuria ta, enorm!

Fleur du May spunea...

Vaaaai dear, multumesc pt comment.
Sa stii ca ma gandesc sa iti fac un premiu, esti mereu acolo si ai devenit cred ca cititoarea mea fidela. Multumesc!>:D<