joi, 19 noiembrie 2009

Norma...




Pe 24 octombrie a inceput Festivalul International de Opera, Opereta si Balet( editia a 7-a).
Cum bunica mi-a dat niste banisori sa imi cumpar ce imi pofteste inimioara...am dat o fuga pana la Agentia de Bilete a Operei din Brasov si mi-am achizitionat un bilet pentru opera Norma, demult asteptam sa o vad..si uite ca s-a ivit ocazia:)
Dupa o saptamana nu prea roz, a venit ca o raza de lumina.Am fost foarte incantata cand am vazut ca din distributie face parte si Cristina Radu, o artista pe care  o admir.(saptamana viitoare cred ca o sa o vad din nou in recital..yeey :D)
Am plecat foarte incantata de acasa...am pasit acolo plina de voiosie, pe care nu o pot explica.
Ma simt asa de bine la opera noastra, parca imi alunga toate gandurile triste si uit de toate probleme...acolo ma simt ..ca acasa. De fiecare data cand ies de "acasa" ma simt alt om,  un om care este coplesit de atatea emotii si trairi in momentele acelea...Ma mandresc cu artistii de aici, mereu acolo, mereu muncitori si mereu dand totul ca sa iasa bine.Oameni frumosi si talentati, oameni ai nostrii.:X

Seara de 14 noiembrie. Totul a fost magic.Orchestra, corul, interpretii..muzica, vocile..
Norma a avut parte de trairi intense..trairi care m-au captivat.
Diana Croitoriu a interpretat acest personaj, si l-a construit asa de frumos, a pus atata suflet ...si s-a vazut...
Duetele Norma- Adalgisa (Cristina Radu) m-au lasat fara cuvinte, mai ca am uitat sa respir.
Raman muta in fata frumusetii vocii umane si a sensibilitatii, ma inchin in fata frumusetii lor!
Muzica..mereu acolo, muzica ne alina sufletele.
Publicul a fost in delir...aplauda...si aplauda..si aplauda..si aplauda...si striga BRAVO!!!!!!! aveam palmele rosii cand am iesit.:)))),) de la atata aplaudat, deh, stilul meu frenetic de a aplauda:D). Fiecare in parte a fost recompensat cu aplauze intense...insa doamna Diana Croitoriu a primit si in plus:))) pentru ca a fost in majoritatea operei, pentru ca a fost la inaltime si pentru ca a reusit sa transmita emotia si pasiunea ei publicului.
Se vedea emotia pe fata dansei cand a fost aplaudata atat de intens...daca am observat bine, i-au dat si lacrimile. Cand o vedeam pe dansa asa, imi aduceam aminte de vorbele profesorului meu de canto "cea mai frumoasa meserie"....cred ca e asa de frumos sa simti cu o asa intensitate si sa vezi ca efortul tau si munca ta au dat roade...sa vezi ca ai reusit sa fii pe plac si sa emotionezi o multime...asta cred ca e o mare realizare...

In final nu pot spune decat Felicitari din inima pentru acesta maretie de care dati dovada.Va ador!*blushes*












Norma si Adalgisa
                                                                  Corul

                                               Traian Ichim(negru), Diana Croitoriu, Sorin Lupu

                               Dan Popescu(stg), Traian Ichim, Diana Croitoriu, Sorin Lupu


                            BRAVOOOOOOOOOOOOOOO!



Muzica: Vincenzo Bellini
Libret: F.Romani, dupa tragedia lui A.Soumet ,,Norma"
Regia: Cristian Mihailescu
Dirijor: Traian Ichim
Distributie: Diana Croitoriu (Franta-invitata), Sorin Lupu (opera Cluj- Napoca), Dan Popescu, Cristina Radu, Sonia Hazarian, Mihai Irimia.

Povestea..ma mai gandesc daca o spun sau nu..va las in mister...:))

Si un video pe care l-am gasit pe youtube....

Niciun comentariu: