sâmbătă, 17 octombrie 2009

Rasarit violet





Joi dimineata am ajuns pe la 7;03 la facultate, m-am asezat pe scari, privirea s-a indreptat spre fereastra si a surprins un rasarit atat de frumos.Era un rasarit violet, de fapt avea doua nuante de violet, una mai deschisa si una mai inchisa. A venit parca la momentul potrivit, eram pierduta in ganduri, in starea mea vesnica de reverie si raceala isi facea semnalata prezenta, acest peisaj m-a facut sa zbor cu gandul, parca a oprit timpul in loc.
Nu o sa uit niciodata acest rasarit, poate a vrut sa insemne ceva. Poate ca in sufletul meu era violet.
Raceala asta parca imi da inspiratie in ultima vreme...am si uitat ca la inceput de saptamana ma asteapta limite si derivate...




Spiridus trompetist,
Zane ce presara un praf magic in atmosfera,
Rauri de roua,
Nori jucausi dansand hora bucuriei,
Miros de sfarsit de toamna.

Niciun comentariu: