joi, 29 octombrie 2009

Amintire




Calculatorul meu s-a stricat...si nu o sa mai tina mult, chiar daca s-a incercat sa se amelioreze situatia.
Nu il invinuiesc, il am de mult timp, a obosit si el, poate a obosit sa fie martorul micilor mele nebunii.. A fost prietenul meu atatia ani, si mi-a pastrat atatea lucruri frumoase..pe care acum le-am pierdut:((. In general se spune ca lumea virtuala ne rupe de realitate si ca ne impiedica sa comunicam, poate ca asa este, insa eu si el aveam o lume a noastra, in care ne ghidam dupa proprille noastre reguli si in care ne simteam liberi; lumea reala ma sperie cateodata si parca nu reusesc sa ma fac inteleasa de ea.
Nu o sa mai dureze mult, si o sa pierd tot ce el a pastrat cu sfintenie.De pe calculator se poate sterge ceva atat de usor, insa din inima nu  o sa mi le sterga nimeni, niciodata.

2 comentarii:

Tasha spunea...

Ce merita sa ajunga la inima ta,nu iese cu usurinta,ai dreptate...iar PC-ul are si el o viata...poate unul nou o sa-ti aduca alte bucurii....

Fleur du May spunea...

Da...oricum ma gandeam sa imi cumpar un laptop:)
Multumesc pt comment.