sâmbătă, 8 septembrie 2012

Imbratisari cu aroma de toamna...


Revin pe dragul meu blog. Anul acesta nu am avut nici o postare. A fost un an plin, cu mult stres si multa munca, insa am iesit invingatoare. Am fost plecata un semestru in Anglia si am avut parte de o experienta minunata. Pe langa cunostiintele acumulate mi-am facut o multime de prieteni din diverse coltisoare de lume cu care am ramas in legatura. Si cea mai frumoasa intalnire a fost cu cea care mi-a devenit prietena mea de suflet, ce se aseamana atat de mult cu mine. Desi se afla la distanta acum, comunicam si cu siguranta ne vom vizita cand vom avea ocazia...soon:P

 Am terminat facultatea cu bine, cu media 9,70 obtinuta pentru licenta. Acum voi incepe masterul din octombrie, din fericire am prins un loc bugetat si imi promit ca voi munci sa il pastrez si anul viitor, asa cum am pastrat locul bugetat si in facultate in toti acesti 3 ani, cat de repede au trecut...Insa  persoanele dragi langa care am petrecut acesti 3 ani, imi vor fi alaturi si acesti 2 anisori, si sunt sigura ca vom cunoaste si alti colegi ce ne vor deveni apropiati, de ce nu:)

Incepe un alt drum, care sper ca va duce unde imi este scris. Il rog mereu pe Dumnezeu sa ma lumineze si sa aflu care e adevarata mea cale si menire. Nu am mai cantat din vara trecuta asa cum se cuvine, doar am facut cateva vocalize, cateva exercitii de respiratie si am fredonat cantecele diverse prin casa...Insa am ascultat enorm, de toate, de la opera la tango sau jazz si am inteles multe lucruri si am invatat multe lucruri noi. Recunosc ca pierd enorm timp pentru a asculta ore in sir, fara oprire...Cred ca e unul din viciile mele cele mai mari. Urmeaza sa reiau lectiile cu mai multa responsabilitate. De cand m-am intors din Anglia mentalitatea mea e alta, am crescut. Desi vechile mele framantari au ramas in suflet si au nevoie inca de vindecare.

Mi-ati lipsit, dragi bloggeri. Voi ce vesti aveti? Sanatate multa si pace. Si nu in ultimul rand, sa aveti parte de o toamna superba.


Cu drag,

Fleur

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Mă bucură revenirea ta draga mea dragă. Îţi urez din suflet o toamnă bogată în tot ce-ţi doresti!
Salutări de la Vrancea, cu iubire din Iubire!

Fleur du May spunea...

Doamna Elena, va multumesc. Imbratisari cu aceeasi iubire din Brasov:)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună draga mea!
Bine ai revenit și mult succes
în ceea ce faci!
O toamnă frumoasă și plină de realizări!
Te pupic dulce!

Fleur du May spunea...

Multumesc frumos, bine v-am regasit. Imbratisari