luni, 7 februarie 2011

Sa nu ma-ntrebi de ce am plans..cand m-am trezit din al meu vis...

                                                               

Atasez aici niste trairi ale mele, exprimate in cuvinte...

Tristete

Ce trista e noaptea,
Ce pustie e clipa,
Cate doruri ma dor,
De a ta nepasare.

In zadar imi rog cerul
Rabdare sa aiba,
In zadar implor luna,
Sa-mi mai treaca pe cale.

Imi simt visul amar,
De durere si jale,
Imi simt lacrima arsa,
De infernul privirii tale.

Mi-e sufletul ocean de lacrimi,
Si inima sirag de perle pierdute in abis,
Glasul meu piere,
Sub al tristetii cantec stins.

In urma pasilor tai,
Am ramas eu, o floare,
Ce-si cauta alinare,
Intr-un teatru de vis,
Pasind spre un imaginar paradis.

Ce trista e noaptea,
Ce pustie e clipa,
Cum tremura lacrima,
Prefacuta-n cosmar.

Fleur du May

 * poza o gasiti aici 

 
 

6 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Nu mai fi tristaFloare de mai! Priveste cerul, si oceanul tau de lacrimi se va preface-n oceam de flori si bucurii.
Fii binecuvantata!

Fleur du May spunea...

Doamna Elena, cred ca tristetea ma reprezinta de la o perioada.Poate candva ma va caracteriza alt sentiment, o alta traire.

Multumesc ca ati poposit aici!:*

tasha spunea...

Nu mai vreau sa aud de tristete!!! esti o fata frumoasa si desteapta si stii ca eu te pretuiesc mult!
Vreau ca primavara care vine sa-ti schimbe trairile,sa -ti aduca iubirea si fericirea pe care o astepti!

Mariana spunea...

Toti avem nevoie de un semn al primaverii, asa ca... da click apoi mergi cu mouse-ul oriunde pe pagina neagra si... vezi ce se intampla!!! Poti sa tragi mouse-ul pe pagina, e si mai bine!

Click AICI si urmeaza instructiunile de mai sus

ITI DORESC MULTI ANI SI MULTE FLORI ALE BUCURIEI!

mmary spunea...

Lant de rugaciune pentru Japonia! Azi la ora 22!!!

http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/2011/03/lant-de-rugaciune-pentru-japonia-azi-la.html

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Pace si bine!

raza de soare spunea...

se apropie luna mai...ar trebui sa infloresti draga Floare de Mai...