duminică, 8 august 2010

Mi-e dor



Mi-e dor sa alerg desculta prin iarba, 
Sa miros parfumuri de flori,
Sa numar nori si iar nori, 
Si sa simt un dulce fior.
Mi-e dor sa pictez in suflet,
Culoarea minunii in zori.
Mi-e dor sa iubesc in taina,
Misterioasele comori.
Mi-e dor de painea din vatra, 
Cu al ei miros imbietor.
Mi-e dor de natura mea toata,
Ce ma saruta cu dulceata.
Mi-e dor de minele zglobiu,
Ce topaia adeseori.
Mi-e dor de aria inimii,
Ce se transpune pe viori.
Mi-e dor de tot ce-a fost frumos odata,
Ce acum sunt frunze care mor...

Mi-e dor de fata draga, care imi canta sa nu fiu trista,
Dar care azi....nu mai...exista.

Fleur du May

8 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Mi-e dor sa alerg desculta prin iarba,
Sa miros parfumuri de flori,
Sa numar nori si iar nori,
Si sa simt un dulce fior.
Mi-e dor sa pictez in suflet,
Culoarea minunii in zori.

Frumoase 'dorurile 'tale!

Virtualkid spunea...

atat de multe doruri....
toate odata????

frumoase ganduri!

liviu.capitan spunea...

imi plac ultimele doua versuri...
felicitari

liviu

Ana Gabriela spunea...

minunata poezie, mai putin finalul...minciuna gogonata...cum nu mai exista? poate material, transpusa in carne si oase altfel ea traieste in gandul si inimile noastre, traieste din simplul motiv ca ti-e dor de ea...se spune ca un om moare cu adevarat abia atunci cand in urma lui nu mai ramane nimeni ca sa-si aminteasca de el...cu drag, Raza...

C.T spunea...

"Mi-e dor de tot ce-a fost frumos odata,
Ce acum sunt frunze care mor..."
Uneori si eu simt la fel dar trec la prezent si te felicit pentru inspiratie!

Fleur du May spunea...

Razulita, era doar o forma de a spune, si nu numai la ea se refera versurile alea, ci si la alte lucruri, persoane.

Ea exista prin muzica grozava..Oricum spiritul e cel mai important. Pup.

Anonim spunea...

Superba poezia! :x

Fleur du May spunea...

Multumesc tuturor