miercuri, 7 iulie 2010

Noutati


Gata!!! am terminat cu sesiunea! acum sunt libera, libera ca pasarile cerului. Au fost niste saptamani tumultoase, depresive, in care a trebuit sa asimilez informatii noi, zile si nopti, s-au incheiat. Acum pot sa fac ce imi pofteste inimioara pana in octombrie.

Nu imi vine sa cred ca a trecut primul an de facultate.Au fost materii care mi-au placut, altele care nu m-au atras prea mult. Am intalnit unii profesori grozavi, care te faceau sa intelegi si sa asimilezi, si sa fii entuziasmat si interesat de materie, bineinteles ca au existat si in extrema cealalta, dar nu multi. La anul vor veni altii,  am auzit ca sunt extrem de duri, vedem atunci pe viu, pentru ca mi s-a intamplat sa aud si alta sa fie situatia acolo. Adica, am stat in banca mea, am fost prezenta si probabil s-a vazut ca sunt interesata sa inteleg si sa descopar lucruri noi...Ce-i drept sunt unii profesori care te pica oricat de mult ai stii si ai invata...au ei mania asta..nu stiu ce sa zic.


Pe primul semestru m-am descurcat bine, am fost a 3-a pe sectie, cu media 9,43. Am luat 10 la analiza matematica, si eu sunt suprinsa placut, eu, umanista convinsa, care a fugit toata viata de mate, am ajuns sa fac tot mate, si sa ma descurc. Bine..doamna profesoara de la curs+seminar a expus lucrurile in asa maniera incat intelegeam si eu pe ici pe colo, mi-a placut de dansa. Unde nu am  inteles mi-a  explicat si o doamna draguta si scumpa, care a facut matematica sa aiba sens, i-a dat culoare si a facut-o pe intelesul meu.Cum i-am mai spus, a fost ca un soare pentru mine si pentru asta ii multumesc. Am luat si bursa. Pe semestrul asta am reusit sa obtin cinci de 10, un 8 si un 9, eu sunt foartee multumita. Sper sa mai am bursa si pe semestrul 1 din anul doi, daca imi iese in total medie buna pe anul acesta. La buget raman oricum. Doamne ajuta!


In aria muzicii...


Momentan  ma incadrez in registrul mediu, de mezzosopran.
Azi am primit drept tema o partitura noua, de maine ma pun pe treaba, cu mult entuziasm si dorinta de a o deslusi. Se numeste "Amarilli, mia bella" si este compusa de Giulio Caccini. Sper sa o reusesc sa o cant si eu frumos...

Planuri de vacanta, inca nu am, deocamdata traiesc clipa. Nu mai vreau sa visez, pentru ca apoi sa doara ca visele nu se indeplinesc, nici planuri nu imi mai fac.

Cam asta e nou in lumea mea...

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ma bucur pt. tine si orice plan de vacanta vei avea iti doresc multa binecuvantare , bucurie la greu!

Ana Gabriela spunea...

Felicitari draga mea May, e excelent...te imbratisez cu drag si ma bucur ca toate merg ca pe roate...totul e bine cand se termina cu bine...