miercuri, 23 iunie 2010

Ceea ce iubesc...




Ma gandeam sa pun cap la cap o lista cu ce imi este drag si a iesit in urmatorul fel:


Opera











Fructele
Pentru aroma lor si mireasma cu care ma imbie, plus ca sunt mult mai sanatoase decat dulciurile;











































































Animalele






 Ador rasa asta, poate pentru ca a mea catelusa apartine acestei rase...


 Puisorii cu al lor puf de ''matase'', azi m-am jucat cu puisorii bunicii, erau asa de draguti.


Pizza















 Prajiturele


















 Clatitele


















 Pastele cu sos

Cartile captivante 
Filmele bune



Sa te lasi cuprins de intensitatea si magia artei...

Natura





Un comentariu:

Ana Gabriela spunea...

o lista la care ma alatur cu drag...simpatice animalute si foarte cute, dragalase de-a dreptul...yummmii, capsuni, ah anul asta nu am mancat pepeni, abia astept, in rest m-am infruptat din cirese:)):)), Memoirs of a Gheisha a fost un film grozav, ce sa mai zic de carte, mai mult decat ma asteptam...